Tuesday, July 1, 2008

Pengenalan BLI Holding


BLI Holding adalah sebuah rangkaian pemasaran tradisional yang telah stabil semenjak dari tahun 1991 lagi, dengan beberapa elemen yang unik. Dengan pengalaman lebih daripada 16 tahun, BLI Holding sekarang telah bergerak daripada bawah menuju ke puncak. Semenjak dari tahun 1991 lagi, misi Pengarah Urusan BLI Holding , En. Frankie Khoo adalah mensasarkan pemerhatian dan kajian tentang kehendak dan gaya pasaran. Melalui pemerhatian ini telah menginspirasikan beliau untuk meneroka bidang baru dalam era Penyelidikan Bioteknologi.

Pada mulanya, pada tahun 1992, BLI Holding bergabung dengan Jung Sun Biotechnology Co. Ltd. Keduanya kami menawarkan pelbagai teknologi dalam bidang makanan kesihatan, penjagaan badan, penjagaan kulit, kosmetik dan produk kosmik seperti Yu Shing Co. Ltd. Dari Taiwan, Chia Tai Qing Chun Bao Pharmaceutical Co. Ltd dari Hang Zhou, China sama seperti Jung San Biotechnology Co. Ltd dari Seoul, Korea dan Cosmo Energy High Tech, Malaysia. Ketiganya, BLI Holding adalah peluang yang sebenarnya dengan perancangan jangka panjang dalam bidang ini.

Kesan berganda kepada mereka yang bekerja bersama mencerminkan wawasan BLI Holding . BLI Holding mempunyai sebuah perniagaan yang berinovasi di dalam bidang rangkaian pemasaran dan produk yang dihasilkan menggunakan teknologi yang mutakhir. Sama ada anda berminat dengan peluang perniagaan yang menarik ini atau barangan kelas dunia, anda sebenarnya berada di landasan yang betul. Dengan bermodalkan pelaburan yang kecil untuk kegunaan produk kegunaan sendiri, anda boleh memulakan sebuah perniagaan dari rumah dengan BLI Holding . Dalam kata lain, kami berbangga anda menjadi sebahagian daripada keluarga BLI Holding

BLI Holding mensasarkan untuk menjadi peneraju dalam industri ini. Dengan perancangan En. Frankie Khoo, BLI Holding bercadang membina sebuah Taman Bioteknologi di Malaysia ini.

Bersama kita bekerja untuk sebuah masyarakat yang sihat dan berjaya

No comments: